“Thairestaurang”
Omdöme om Khao Tip Thai

Khao Tip Thai
Rankad som nr 548 av 1 445 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Vi startade Khao Tip Thai då vi brinner för thailändsk matlagning. Vår idé är att skapa kvalitativa måltider till ett överkomligt pris. Vår thailändska personal lagar välsmakande mat enligt traditionerna med kvalitetsprodukter från välkända leverantörer för bästa smak. Vi har även luncherbjudande på utvalda rätter. Välj om du vill ha lagom, medium eller stark smak. Khao Tip Thai är en familj ägd thai take away restaurang. Vi erbjuder genuin thaimat med både hetta och smak tillagat av thailändska kockar.
Omdömet skrevs 22 oktober 2020 från mobil enhet

Trevlig personal!Bra mat rent och fräscht.
Smakar bra ,som Thailand .
Rekommenderar verkligen detta trevliga matställen

Datum för besöket: oktober 2020
Tack grund68
khaot2019, Ägare på Khao Tip Thai, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2020

Tack för ett trevligt samtal och tack för att du tog att skriva omdömet, vi uppskattar det väldigt mycket, Välkommen åter.

Omdömet skrevs 12 mars 2020 från mobil enhet

Älskar maten. Har aldrig varit missnöjd med ngt jag valt från menyn från enkel friterad kyckling till deras Phad Thai. Personalen är vänlig och tillmötesgående. Lunchen är väldigt prisvärt. Riset är bäst.

Datum för besöket: mars 2020
Tack alexandragj07
JarkoPi, Ägare på Khao Tip Thai, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2020

Tack för omdömet, vi uppskattar det. Välkommen åter.

Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Beställer ofta hem mat från Khao Tip Thai. Mycket bra Pad Thai och goda grytor. Har även ätit där på lunch och var nöjd med att sitta där, även om jag föredrar det som ett take-awayställe. Maten känns genuint thailändsk och kocken är från Thailand. Finns även en special-thaimeny om man frågar efter det. Allt står dock på thai men det finns bilder på maten och de förklarar gärna de thailändska rätterna om man tröttnar på de vanliga rätterna som går att hitta på alla thairestauranger. Rekommenderar att testa detta!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Thisisemelie
JarkoPi, Ägare på Khao Tip Thai, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2019

Tack för omdömet, vi uppskattar det. Välkommen åter.

Resenärer som tittade på Khao Tip Thai tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Khao Tip Thai? Berätta vad du tyckte!