“Gott och prisvärt utan att vara extraordinärt”
Omdöme om Mediterraneo - STÄNGD

Mediterraneo
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 5 december 2016 från mobil enhet

Vi var två par och åt, gott och trevligt men inget som satte några större spår. Bra mat till vettiga pengar är min sammanfattning.

Tack Josustin

Omdömet skrevs 16 november 2016

Trevlig lokal och personal ett stenkast från Domkyrkan. Bra att dom har dagens rätt ända till 20 på kvällen. Mycket god pasta restaurang

Tack KH-EH2013
Omdömet skrevs 23 oktober 2016

En elegantare pizzeria liksom, med pizza pasta och kötträtter. Helt OK, men inget att gå omvägar för.

Tack Petter G
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Okunnig personal som inte visste vad de gjorde. Det minsta man kan vänta sig är att medarbetarna har ett yrkeskunnande. Man får vad man betalat för. Billiga priser get billig servicenemötande.

Tack Johan W
Omdömet skrevs 9 september 2016 från mobil enhet

Slank in för lunch.
Vi tog en dagens fisk och en pasta,inget speciellt
men ok.
Servicen var sådär,verkade inte intresserade av kunderna.

Tack Jonas F

Resenärer som tittade på Mediterraneo tittade också på