“Vardagselegant "italienare"”
Omdöme om Mediterraneo - STÄNGD

Mediterraneo
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs oktober 23 2016

En elegantare pizzeria liksom, med pizza pasta och kötträtter. Helt OK, men inget att gå omvägar för.

Tack Petter G

Omdömet skrevs september 24 2016 från mobil enhet

Okunnig personal som inte visste vad de gjorde. Det minsta man kan vänta sig är att medarbetarna har ett yrkeskunnande. Man får vad man betalat för. Billiga priser get billig servicenemötande.

Tack Johan W
Omdömet skrevs september 9 2016 från mobil enhet

Slank in för lunch.
Vi tog en dagens fisk och en pasta,inget speciellt
men ok.
Servicen var sådär,verkade inte intresserade av kunderna.

Tack Jonas F
Omdömet skrevs juli 27 2016 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 8 personer, hade inte bokat bord men fick plats ändå.
Maten kom jättesnabbt, och pizzan var supergod, 10 poäng!

1  Tack Ppernilla
Omdömet skrevs juli 23 2016

Läget är bra, maten helt ok. Personalen var till en början väldigt entusiastisk och rekommenderade vin osv, men det var inte många leenden efter att vi tackat nej merförsäljningen.

Tack CaptainFletcher

Resenärer som tittade på Mediterraneo tittade också på