“Pizzan var perfekt!”
Omdöme om Mediterraneo - STÄNGD

Mediterraneo
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 8 personer, hade inte bokat bord men fick plats ändå.
Maten kom jättesnabbt, och pizzan var supergod, 10 poäng!

1  Tack Ppernilla

Omdömet skrevs 23 juli 2016

Läget är bra, maten helt ok. Personalen var till en början väldigt entusiastisk och rekommenderade vin osv, men det var inte många leenden efter att vi tackat nej merförsäljningen.

Tack CaptainFletcher
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Bemöts välkomnande, utsökt mat, fantastisk hemmagjord glass med varm hjortronsylt!
Och inte minst, allt detta till ett rimligt pris!
Går hem mätta och belåtna ;-)

Tack Kristofer A
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

På semestern var vi här och åt en jättegod fiskrätt. Den vitvinspocherade fiskfilėn med pesto till smakade utsökt! Och den hemlagade hjortronglassen med hjortronsås var helt ljuvlig! Trevlig personal och fin service!

2  Tack ElisabethKerstin
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Vi fick vänta över en timme på att få in en pizza och en pasta. Min vän tyckte inte alls om pizzan och pastan var totalt smaklös, en middag man inte vill göra om. Servitrisen frågade inte hur maten smakade.

2  Tack Moa L

Resenärer som tittade på Mediterraneo tittade också på