“Härlig måltid! ”
Omdöme om Mediterraneo - STÄNGD

Mediterraneo
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

På semestern var vi här och åt en jättegod fiskrätt. Den vitvinspocherade fiskfilėn med pesto till smakade utsökt! Och den hemlagade hjortronglassen med hjortronsås var helt ljuvlig! Trevlig personal och fin service!

2  Tack ElisabethKerstin

Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Vi fick vänta över en timme på att få in en pizza och en pasta. Min vän tyckte inte alls om pizzan och pastan var totalt smaklös, en middag man inte vill göra om. Servitrisen frågade inte hur maten smakade.

3  Tack Moa L
Omdömet skrevs 6 juli 2016

Beställde in fisk som var överkokt smaklös och dessutom hade hårda gula kanter som visar att fisken möjligen inte var färsk.
Vi klagade och lämnade tillbaka rätten varpå kocken /ägaren/ kom ut med portionerna och började peta i maten visserligen med en gummihandske på. Jag har aldrig varit med om något dylikt.
Eftersom vi inte betalade för maten ville krogen ha betalt för salladen som ingick i huvudrätten. Salladen som jag tog bestod utav ett salladsblad en sjättedels tomat och några bitar gurka. För det fick jag betala 89 kronor.

Tack mari n
Omdömet skrevs 9 april 2016 från mobil enhet

Gick in på restaurangen av en slump och fick totalt sett en mycket positiv upplevelse.
Mottagande och service var mycket bra, där bl.a bra tips gavs för att kombinera ihop en bra måltid.
Både för- och huvudrätter smakade mycket bra och presenterades fint. Förrätterna var bl.a en underbar salsiccia och huvudrätterna pasta av olika sorter.
Möjligen var efterrätterna lite mer av en besvikelse, där ex.vis pannacottan var relativt smaklös.

Datum för besöket: april 2016
1  Tack Hakan67
Omdömet skrevs 16 mars 2016

Nu var det ett tag sedan vi var där. Men vid det tllfället fick vi vänta i ca. 20 minuter innan maten kom, restaurangen var inte ens halvfylld slutet på lunchtiden. Förhoppningsvis har de bättrat sig

Datum för besöket: april 2015
Tack BoPPen51

Resenärer som tittade på Mediterraneo tittade också på