“Utmärkt fika ”
Omdöme om Klippans Konstcafe

Klippans Konstcafe
Rankad som nr 990 av 1 430 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fint ställe vid vattnet, bra utbud av fika, mycket trevlig lokal, personal tjänstevillig. Medel dyrt; räkmacka ok.

Tack CGIS64

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Vi promenerade förbi och gick in för att fika och värma oss. Att kalla sig kafé och ha fyra olika sorters te som man dessutom tar 29 kronor koppen för är svagt. Innemiljön är inte speciellt charmig, snarare tråkig. Smörgåsarna lite smaklösa, men stora och med rikligt tilltagna.

Tack Nisse001
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Helt värdelöst!!!! Det är bättre att äta gråsten! Överkokt potatis, smaklös torsk med vit sås å och löksås!

Tack Jim E
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Läget är ett av de bästa i Klippanområdet. Drar mycket folk pga det. Men maten!! Luncherna är under all kritik. Har testat luncherna här flera gånger (dumt). Smaklöst förutom salt, hamburgertallriken t ex får en att längta efter McD. Trist salladsbuffé med saltsura grönsaker, saft och inte lättöl till maten.

Trött personal som tycks vilja allt annat än ha nöjda kunder då de lojt säger "smaklig måltid" och ställer ner tallriken. Har lovat mig själv, efter gårdagens förmodat upptinade lilla kycklingfilé med ädelostsås som skuret sig, att hit går jag inte fler gånger!

En förklaring från ansvarig här och uppryckning skulle möjligen få mig att ge stället en ny chans.

Tack GBG2018
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Ställer lever på sitt fina läge på kajen.
Du äter bättre för mindre än halva priset i Pressbyråns korvdisk!
Bedrövligt!!

Tack CoachHalmstad

Resenärer som tittade på Klippans Konstcafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Klippans Konstcafe? Berätta vad du tyckte!