“Bra mat och ödmjuk personal”
Omdöme om Sushi Kaze

Sushi Kaze
Rankad som nr 777 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi var 4 personer där och alla beställde den mest populära " spicy dragon". Fantastisk mat! Och killen i kassan är mycket hjälpsam och ödmjuk. Ett mycket skönt ställe. Definitivt kommer tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
Tack patricklU8612PB

Omdömet skrevs 27 januari 2020

En mycket liten å trång restaurang för både avhämtning och sittande gäster. Maten var väl tilltagen och smakfull.Vi åt både varmt å kallt. Bägge smakade mycket gott.

Datum för besöket: januari 2020
Tack hanssusanne1962
Omdömet skrevs 26 april 2019 från mobil enhet

Jag älskar när det är lite extra på sushi. Som här, förutom gari så var det även sjögrässallad och gröna sojabönor. Och krämig chilisås ringlat över, men det fick man säga till om speciellt dock.
Otroligt varmt idag så det var skönt att det fanns sittplatser både ute och inne.
Rekommenderas.

Datum för besöket: april 2019
Tack jelenam06
Omdömet skrevs 8 januari 2019

Har beställt sushi tidigare som är supergod, men tänkte testa nått nytt så beställde en varm måltid. Stort misstag! Knytena var halvfabrikat som kock endast la ner i fritösen och risen var sushiris som micrades i 45 sekunder, inte värt 100kr!!

Datum för besöket: januari 2019
Tack the_cross_stitcher
Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Schysst sushi! Lax, avokado, rullar. Varierad meny med många alternativ. Mycket folk, tog tid att få maten. Uteservering.

Datum för besöket: september 2018
Tack erisch_88

Resenärer som tittade på Sushi Kaze tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sushi Kaze? Berätta vad du tyckte!