“ORECCHIETTE AI FUNGHI”

Boka bord
lör 19/6
20:00
Rankad som nr 705 av 1 446 Restauranger i Göteborg

Mycket bra mat. Allert och trevlig service. Jag är normalt köttätare av rang. Blev dock sugen på att prova vegetarisk pasta med tryffel som är min största svaghet näst efter en blodig biff. Kan konstatera att detta är nog den godaste pasta jag ätit! Är det så här gott att vara vegetarian kan. Jag tänka mig att bli det, åtminstone någon dag i veckan. Stort tack för upplevelsen

Datum för besöket: maj 2021
Tack V6797SDjensm

Omdömet skrevs 19 april 2021

Så mysigt ställe med grymt läge. Det kom de långt med igår när vårens första varma dag kikade fram. Bra bemötande. Trevlig servitris som var snabb med beställningen. Sen blev det tyst. Vi satt i minst 40 minuter utan mat, uppdrucken dricka, slut på vatten och ingen uppmärksamhet alls. Noll. Vi fick kalla till oss en annan servitris och be om mer dryck och då kom det in ljummet vitt vin. Till slut kom maten, den var god. Tips - ge bröd till gästerna som väntar, fråga gärna om det önskas mer att dricka.

Datum för besöket: april 2021
Tack Weraalt
Marketing 21 Group, Ägare på La Piccola Gondola, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2021

Hej! Tack snälla för din feedback. Vad tråkigt att ni inte var helt nöjda med ert besök hos oss. Vi ber hemskt mycket om ursäkt. Vi blir så glada att maten smakade gott! Vi önskar er en superfin dag!

Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Fick fel mat då servitrisen hörde fel. Kan hända men hon antecknade inte ens.
De ber om ursäkt och sen missar de att beställa om maten..
Kan varit den sämsta restaurangupplevelsen någonsin faktiskt. Aldrig gått ifrån en resturang efter att ha suttit där i 2 timmar och inte fått mat.
Plötsligt händer det

Datum för besöket: april 2021
Tack Kefas66

Hej! Tack för din feedback. Vi ber hemskt mycket om ursäkt att vår servis gjorde så många misstag. Vi hoppas verkligen ni blev kompenserade på plats. Åter igen ber vi om ursäkt och hoppas du får en fin dag!

Omdömet skrevs 1 mars 2021 från mobil enhet

Jag åt lunch på La piccola Gondola idag och jag måste vara ärlig och säga att jag var tveksam över att äta här pga att denna restaurangen inte har speciellt bra betyg.

Det är nice att man alltid kan välja mellan kött och fisk alla dagar i veckan, trevlig restaurang och min mat var det inget fel på så jag kan tänka mig att gå hit flera gånger.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Sjogren1

Hej! Tusen tack för din feedback. Vad roligt att du blev så positivt överraskad :)
Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 17 februari 2021 från mobil enhet

Är överraskad att se att stället har så pass lite stjärnor. Tycker de förtjänar mer!
Alltid lämnar restaurangen mätt och nöjd. Bra mat men i kombination med kanon service är verkligen varför man vill återvänder.
Extramysigt på sommaren med sol och härligt musik på deras uteservering.
Starkt rekommenderar!

Datum för besöket: februari 2021
Tack falisse

Hej! Tack snälla för din feedback! Vi blir otroligt glada att läsa detta :) Varmt välkomna åter!

Resenärer som tittade på La Piccola Gondola tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt La Piccola Gondola? Berätta vad du tyckte!