Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline138 US$
Booking.com138 US$
eDreams138 US$
CheapTickets129 US$
Travelocity129 US$
Omdömet skrevs 4 oktober 2020 från mobil enhet

Ett hotel utan stjäl.. tråkigt hotel som jag inte vill besöka igen. Saknades känsla . Rummet var kallt och det gick ej höja värmen. Tv fungerade inte fjärrkontrollen utan fick gå fram till tv.
Frukosten var inte mycket att välja på. Det som var bra var fikan och kvällsmaten.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack danielmX8196PM
Lisa Bengtsson, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Hej Daniel och tack för ditt omdöme!

Vi är ledsna att vi inte levde upp till dina förväntningar denna gång, att rummet var kallt och att fjärrkontrollen inte fungerade hoppas vi att du anmält till oss.

Du är varmt välkommen tillbaka- då till ett annat varmare rum med fjärrkontroll, vi har många att välja på.

Vänliga hälsningar

Clarion Collection Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Är så fruktansvärt besviken, en byggarbetsplats runt hela hotellet. Vi hade läst om detta, men att bli väckt
klockan 7 både lördag och söndag av massa borrande och bilande det va det ingen info om. Denna helg var för återhämtning men vi är tröttare än någonsin. Vi har varit på detta hotell många gånger, men nu va det den sista. Mektagonen ni borde skämmas över detta, att betala dyra pengar och sen ha det hemsk med detta oväsen från tidig morgon till eftermiddagarna hade jag vetat hade jag valt att va hemma och sovit gott.ÅK INTE HIT!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack 317ninaa
Omdömet skrevs 1 mars 2020

Jag avråder ALLA från att åka hit fram tills dom är helt klara med renoveringen. Dom säger att dom gör allt för att det inte ska störa eller påverka gästerna men det misslyckas å det grövsta. Både lördag och söndag har vi väckts av att det börjas borra och bilas i betong runt kl 07.00. Inte vad vi hade hoppats på när vi bokade en helg för avkoppling.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Henke76henke
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt hotell med stora rum o även att man kan laga mat på rummet superfrukost i lugn miljö. Ombyggnation
utanför men inget vi stördes av på helgen. Mycket prisvärt o lätt att ta spårvagnen i närheten

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 409marieh
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Det byggs om.. det bullrar och borras överallt. Allt var stängt, ingen var och ingen restaurang. Fick inte någon information om detta innan vistelsen.
Otroligt dyrt med tanke på detta. Skulle kunna bokat ett finare hotell inne i stan för dessa pengar..
De städade inte rummet heller, bodde två nätter. Betalade 250 kr per dygn extra för hund trots att de inte städade...

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack mkann
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2020

Tack för din feedback.

Vi ber om ursäkt om du inte känner att du fick all information innan din vistelse. Vi har all information på vår hemsida gällande både julledigheten och bygget som pågår utanför men borde självklart även skickat ut detta aktivt till kommande gäster.

Vi arbetar hårt för att inte låta renoveringen av huset påverka våra gäster annat än estetiskt, vi ber återigen om ursäkt om så inte var fallet för er.

Vi ber även om ursäkt om det inte har stanna-städats hos er. Kan det ha varit så att ni hade en Stör ej-skylt på dörren? Om inte ligger felet helt på oss och vi ber återigen om ursäkt.

Vi hoppas att vi trots detta får möjlighet att välkomna dig tillbaka i framtiden för att erbjuda dig en bättre vistelse.

/Alexandra, Hotel Mektagonen