View deal
Priceline138 US$
Expedia.com129 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Är så fruktansvärt besviken, en byggarbetsplats runt hela hotellet. Vi hade läst om detta, men att bli väckt
klockan 7 både lördag och söndag av massa borrande och bilande det va det ingen info om. Denna helg var för återhämtning men vi är tröttare än någonsin. Vi har varit på detta hotell många gånger, men nu va det den sista. Mektagonen ni borde skämmas över detta, att betala dyra pengar och sen ha det hemsk med detta oväsen från tidig morgon till eftermiddagarna hade jag vetat hade jag valt att va hemma och sovit gott.ÅK INTE HIT!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack 317ninaa
Omdömet skrevs 1 mars 2020

Jag avråder ALLA från att åka hit fram tills dom är helt klara med renoveringen. Dom säger att dom gör allt för att det inte ska störa eller påverka gästerna men det misslyckas å det grövsta. Både lördag och söndag har vi väckts av att det börjas borra och bilas i betong runt kl 07.00. Inte vad vi hade hoppats på när vi bokade en helg för avkoppling.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Henke76henke
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt hotell med stora rum o även att man kan laga mat på rummet superfrukost i lugn miljö. Ombyggnation
utanför men inget vi stördes av på helgen. Mycket prisvärt o lätt att ta spårvagnen i närheten

Tack 409marieh
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Det byggs om.. det bullrar och borras överallt. Allt var stängt, ingen var och ingen restaurang. Fick inte någon information om detta innan vistelsen.
Otroligt dyrt med tanke på detta. Skulle kunna bokat ett finare hotell inne i stan för dessa pengar..
De städade inte rummet heller, bodde två nätter. Betalade 250 kr per dygn extra för hund trots att de inte städade...

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack mkann
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2020

Tack för din feedback.

Vi ber om ursäkt om du inte känner att du fick all information innan din vistelse. Vi har all information på vår hemsida gällande både julledigheten och bygget som pågår utanför men borde självklart även skickat ut detta aktivt till kommande gäster.

Vi arbetar hårt för att inte låta renoveringen av huset påverka våra gäster annat än estetiskt, vi ber återigen om ursäkt om så inte var fallet för er.

Vi ber även om ursäkt om det inte har stanna-städats hos er. Kan det ha varit så att ni hade en Stör ej-skylt på dörren? Om inte ligger felet helt på oss och vi ber återigen om ursäkt.

Vi hoppas att vi trots detta får möjlighet att välkomna dig tillbaka i framtiden för att erbjuda dig en bättre vistelse.

/Alexandra, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Har besökt detta hotell många gånger och alltid bra frukost och trevlig personal.
Hade gett ett högre betyg om inte incheckning varit så rörig och receptionisten kunde varit mer tydlig och framförallt hjälpsam.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 432johans
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Tack för din feedback Johan. Vad kul att höra att du generellt sett var nöjd med din vistelse hos oss.

Vi ber om ursäkt om du upplevde incheckningen som rörig, jag ska skicka dina kommentarer vidare till ansvarig.

Ha det gott och varmt välkommen tillbaka!

/Alexandra, Hotel Mektagonen