Omdömet skrevs 20 maj 2018

Har stannat här många gånger, aldrig missnöjd. Rummen är rymliga, och luften var sval och bra. Utsikten mot staden fortfarande bra, men man hoppas att närmsta husbygget som påbörjats inte blir för högt...
Frukost fräsch och bra, lagom utspridda stationer, så man slipper stå i kö och trängas i onödan. Merci!

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack TechMoz
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Tack snälla du för de fina orden! Det är så kul att höra att du trivs så bra här hos oss och vi hoppas verkligen att vi får se dig här snart igen!

Hoppas du får en fin sommar!

Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Hotellet har bra och rymliga rum ett stort minus var dock att det inte finns någon laddstation för elbilen. Personalen i incheckningsdisken var trevlig men saknade den där servicenivån som gör att man känner sig riktigt välkommen. Barpersonalen var mycket trevlig och höll mycket hög servicenivå. Nu kommer vi till det tråkiga, frukosten var under all kritik. Jag möttes av smutsiga tallrikar och en känsla av en dålig skolmatsal. Sen kom nästa besvikelse, absolut dåliga råvaror är en sak det är inköparens ansvar och bör ses över, men när det ser ut som ett slagfält på bufféborden och personalen inte håller undan och torkar och städar ser det rent osmakligt ut.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Anna M
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2018

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina tankar angående din vistelser här Anna Det var väldigt tråkigt att höra att du hade en negativ upplevelse. Angående personalen vid incheckning håller vi just nu på att lära upp vår sommarpersonal vilka, med all förståelse, är lite osäkra och nervösa såhär i början när alla rutiner inte sitter i ryggmärgen. Vi hoppas att du kan ha överseende med detta och förhoppningsvis komma tillbaka i framtiden och få en bättre upplevelse av vår personal som vi faktiskt är väldigt stolta över.

Jag ska självklart ta vidare dina åsikter gällande frukosten, det du beskriver angående din upplevelse under frukosten är inte alls den standard som vi vill erbjuda våra gäster.

Åter igen, tack för att du tog dig tid att skriva ner dina tankar, det ger oss en möjlighet att se över våra rutiner och ger oss möjligheten att förbättra oss.

Varmt välkommen tillbaka och ha en bra sommar!

Omdömet skrevs 16 maj 2018

Ett bra hotell med mycket bra sängar. Välstädat och bra möblerat i rummen. Ett bra hotell att bo i, utsikten och skyline över staden är inget att skryta över. Jag var där för att bo och det funkade utmärkt.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack rickard682
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2018

Tack för de fina orden Richard och varmt välkommen tillbaka! /Alexandra, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 4 maj 2018

Stort rum med bra standard.
Möblerat med både kontorsplats och matplats.
Pentry för självhushåll är ett plus.
Bra service och trevlig personal.
Bra läge med närhet till både Göteborg och Mölndal centrum.

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack ArneH145
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Åh vad kul att du trivdes så bra här hos oss på Mektagonen! Varmt välkommen tillbaka Arne! /Alexandra, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 23 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde ett grabbgäng i superior rum med bastu och balkong, va ett riktigt grymt hotell som ligger nära centrala Göteborg. Och reseptionisten Jessica va riktigt trevlig och hjälpsam med vägbeskrivning och bra tips på resturang.
Vi är riktigt nöjda och kommer absolut bo där igen.

Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack MartinK1328
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2018

Hej Martin! Vad roligt att att höra att ni trivdes så bra här hos oss, våra superiorrum med bastu är ju perfekta för en grabb-helg i Göteborg! Jag ska föra vidare dina fina ord om Jessica, hon blir säkert väldigt glad av att höra att hennes hjälp uppskattades så!
Ses snart igen!