Avalon Hotel(Göteborg)
Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 118 US$/natt.

• Frukost ingår
Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Scandic Rubinen(Göteborg)
  • Frukost ingår
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Gothia Towers(Göteborg)
Clarion Hotel Post(Göteborg)
2025 av 574 omdömen
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Hotellet låg bra till och hade riktigt bra rum. Trevlig personal både i receptionen och i baren. Frukosten var grymt bra.Rummet som jag hade innehöll allt som jag behövde t.ex kylskåp micro tv och ett jättebra badrum

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
1  Tack mikaelhedman
HotelMektagonen, Reservation Manager på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Tusen tack för din feedback! Varmt välkomna tillbaka!
// Anna, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Bra läge på hotellet och precis utanför går rälstågen som tar en till liseberg eller till stan. Sköna sängar och bodde här för ett par år sedan och nu är det ordentligt uppfräschat. Känns modernt, stort, eget kök och bra wifi.

Nedanför finns willys om man behöver något. Sedan finns kylskåp på rummet som är så skönt att ha.

Det som man kan anmärka är att frukosten är lite i torftigaste laget för att vara en hotellfrukost. Visst den ingår i priset men skulle behövas lite mer kärlek där.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
1  Tack Henrik S

Tusen tack för din feedback! Varmt välkomna tillbaka igen!
// Anna, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Trevligt bemötande! Superfint städade rum! Inget smuts i hörnen! Vi bodde i rum med pentry. Bra frukost och mat man kunde ta till rummet om man vill eller om man har hund man inte vill lämna själv. Nära Liseberg och spårvagn in till centrum för besök till Feskekörka och Göteborgsoperans fina byggnad!

Tips för att välja rum: Här bor du bra med hund!
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack gunnbritt2018
HotelMektagonen, Kundansvarig på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Tusen tack för din feedback!
Varmt välkomna tillbaka!

// Lisa, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Fruktansvärd resturang. Frukosten bestod av dagsgammalt bröd. Utspädd juice. Kalla ägg. Torr gammal ost. Personal som ör totalt nonchalanta. Aldrig mer!!! Annars är hotellpersonalen trevliga. Synd att dom har en så kass krögare!

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Anders B

Hej,

Tack för din feedback.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att din upplevelse inte var bra.

Jag uppskattar att du nämner att du tyckte hotellpersonalen var trevliga, det gör oss glada.

Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss igen!
Varmt välkommen!

// Lisa, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Stort fint rum, bra städning MEN rummet låg vägg i vägg med något som lät typ som en betongborr som körde så man blev lomhörd, fast utan uppehåll.
Kommer inte få en blund inatt om det inte slutar.
Till och med receptionen var tystare, kanske sover i en fotölj.
Försökte få byta rum men "det fanns inga lediga" trots att man kunde boka rum på booking.com

USELT!

Bodde här: februari 2018, reste ensam
Tack ErikNordstrom
HotelMektagonen, Kundansvarig på Best Western Plus Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018

Hej,
Tack för din feedback.
Jag är hemskt ledsen över din upplevelse hos oss. Dessvärre hade vi helt fullbokat igår och kunde därför inte ge dig ett annat rum. Det fanns inga rum att boka på Booking.com.
Det är ett bygge som pågår utanför hotellet men det ska absolut inte störa så mycket som du beskriver, vi ska ta ett snack med bygget idag så vi kan hitta en lösning som passar alla.

Jag hoppas du övervägar att komma hit igen!
Du är varmt välkommen!
//Lisa med personal, Hotel Mektagonen