Kostnadsfri avbokning till den 21-08-06
Boka nu, betala på plats
Tripadvisor117 US$
eDreams
FindHotel
Omdömet skrevs 18 juni 2017

Ligger väldigt nära city och spårvagns stationen ligger några hundra meter bort. Parkering finns i direkt anslutning till hotellet, smidigt!
När vi var där så byggdes det väldigt mycket runtomkring hotellet vilket kan vara lite störande..
Rummen är fräscha och rymliga och det finns kokplattor o litet kök. Stort badrum.
Frukosten var fräsch och det fanns en hel del att välja på kanske ingen lyxvariant men helt klart OK, frukostmatsalen var rymlig med gott om bord o stolar ingen trängsel. Personalen i receptionen var vänliga och tillmötesgående.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Bjann75
Lisa B, Kundansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Tack för din feedback! Vad härligt att ni trivdes hos oss. Ni är varmt välkomna tillbaka!
Vänligen, Lisa.

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Dey var mycket trevlig atmosfär, bra läge, stora och fina rum, lyxigt m bastu, fin frukost och bra pris. Hjälpsam personal, både på hotellet och hotellets restaurang. Barnvänligt. Trevligt med eget litet kök på rummet.

Tack annaoP5854OI
Lisa B, Kundansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2017

Tusen tack för din feedback! Varmt välkomna åter,
// Lisa, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Kommer ta detta hotellet igen nästa gång jag åker till göteborg. Trevlig personal, bra service. Städade rum som det ska vara. Kök på rummet underlätta om man vill laga eget så det var ett stort pluss!

Restyp: Reste i arbetet
Tack sebbehellstrom

Härligt att höra!
Varmt välkomna tillbaka!
Lisa, Hotel Mektagonen

Omdömet skrevs 11 juni 2017

Jag blev mycket illa bemött i receptionen och det är uppenbart att hotellet diskriminerar funktionshindrade: Jag skulle få betala för att ta med mitt hjälpmedel, min servicehund. Utan min hund kan jag inte bo på hotell och på andra Best Western-hotell ( och andra hotellkedjor) har det varit självklart att jag har fått ta med mitt hjälpmedel gratis; här skulle jag få betala en straffavgift. Aldrig mera Mektagonen!!!

Tack Reumatiker
Lisa B, Kundansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2017

Hej,
Tack för din feedback.

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att du har känt dig diskriminerad!
Vi vill såklart att alla ska känna sig välkomna hos oss. Vår policy är att ta betalt för alla hundar som bor i rummet. Vi har stora rum där hundarna får gott om plats, men det tillkommer en avgift på 200 kr för att ta med sig hunden.

Du är varmt välkommen till oss!

Vänligen,
Lisa

Omdömet skrevs 22 maj 2017

Bra hotell med trevlig personal.
Lugnt läge men ändå gångavstånd till centrum. Vill man inte gå stannar spårvagnen utanför. Det är enkelt att sig till hotellet med bil. Från väg 40 åker du bara över E6:an, en vänstersväng och du är framme.
Vårt självklara val när vi besöker Göteborg.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 742fredrikh
Lisa B, Kundansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2017

Tusen tack för er feedback.
Vad glada vi är att få ha er som våra återkommande gäster - ni är alltid varmt välkomna tillbaka.

Vänligen,
Lisa