“Fruktansvärd service!”
Omdöme om Smaka

Smaka
Boka med
Smaka har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 49 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 7 november 2017

Redan från det att jag och mitt sällskap klev in genom entrén, fick vi ett dåligt bemötande. När vi väl satte oss vid bordet och servitören skulle sätta bröd på det, påtalade han att det var lite plats och att vi faktiskt fick ta och lägga servetterna i knät. Vi hade då precis satt oss till rätta och inte ens hunnit reflektera över servetterna. Under resten av middagen upplevde vi att denne man helst ville slippa oss, vi hade till en början överseende då det var en av de senare sittningarna, men att ta ut sin utmattning/dåliga dag över oss gäster kändes inte okej. Kommer inte att besöka denna restaurang igen!

Tack loppanem

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Personalen inte helt insatt i menyinnehåll. Råvaror saknades. Vi fick vänta länge på maten trots att restaurangen inte var fullsatt.

Tack Rita T
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Ett trevligt ställe med mycket trevlig personal. Maten var helt ok, något små portioner som drar ner betyget. Prisvärt dock!

Tack K674QTlisab
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Ett av Göteborgs bättre ställen för husmanskost. Ok pris, även om vissa av rätterna känns lite dyra finns det t.ex. köttbullar för 150, och bra pris på ölen. Halvdan service. Vill man äta enkel husmanskost är det till smaka man ska gå, wallenbergaren var fenomenal.

Tack VB1917
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande, dock besviken på maten. Beställde köttbullar: sega, för stora, lite stekyta, smaklösa.

Tack Emina D

Resenärer som tittade på Smaka tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Smaka? Berätta vad du tyckte!