“Bra!”
Omdöme om Smaka

Smaka
Boka med
Smaka har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 49 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Ett trevligt ställe med mycket trevlig personal. Maten var helt ok, något små portioner som drar ner betyget. Prisvärt dock!

Tack K674QTlisab

Omdömet skrevs 25 juni 2017

Ett av Göteborgs bättre ställen för husmanskost. Ok pris, även om vissa av rätterna känns lite dyra finns det t.ex. köttbullar för 150, och bra pris på ölen. Halvdan service. Vill man äta enkel husmanskost är det till smaka man ska gå, wallenbergaren var fenomenal.

Tack VB1917
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande, dock besviken på maten. Beställde köttbullar: sega, för stora, lite stekyta, smaklösa.

Tack Emina D
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Hjortinnalår med potatiskaka. Potatisen var lite rå och hjorten seg, saknade också lite smak. Föll platt. Servicen var för långsam trots nästintill tom matsal, dock trevlig personal.

Tack Jens B
Omdömet skrevs 25 maj 2017

Tredje gången vi äter på Smaka. Har varit grymt innan, både service, mat och miljö. Denna gången fick vi sitta bredvid luftintaget och besticklådan vilket gjorde att det både var kallt och väsnades. Servicen kändes inget speciellt heller, vi kände oss mest ivägen. Maten var okej, inte alls så underbart som det varit innan.

Tack Jacob E

Resenärer som tittade på Smaka tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Smaka? Berätta vad du tyckte!