“Trevligt, långsamt, inte god mat.”
Omdöme om Smaka

Smaka
Boka med
Smaka har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 49 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande, dock besviken på maten. Beställde köttbullar: sega, för stora, lite stekyta, smaklösa.

Tack Emina D

Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Hjortinnalår med potatiskaka. Potatisen var lite rå och hjorten seg, saknade också lite smak. Föll platt. Servicen var för långsam trots nästintill tom matsal, dock trevlig personal.

Tack Jens B
Omdömet skrevs 25 maj 2017

Tredje gången vi äter på Smaka. Har varit grymt innan, både service, mat och miljö. Denna gången fick vi sitta bredvid luftintaget och besticklådan vilket gjorde att det både var kallt och väsnades. Servicen kändes inget speciellt heller, vi kände oss mest ivägen. Maten var okej, inte alls så underbart som det varit innan.

Tack Jacob E
Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och god mat. Andra gången som vi var där och blev återigen mycket nöjda. Denna gång en fantastiskt god skreitorsk med kroppkakor till. Lite udda men bra. Fick gott vin rekommenderat till. Vi kommer gärna tillbaka!

Tack Skatis
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Bra service och jättetrevlig personal. Vi var ett gäng som valde olika rätter men allt kom in synkat. Valde råbiff till förrätt, den rekommenderade skreitorsken till varmrätt, ostkaka till dessert. Mycket gott och fina råvaror. Kan rekommendera denna restaurang i Göteborg, bra restaurang i området. Lite otippat, positivt överraskad.

Tack TobiasL78

Resenärer som tittade på Smaka tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Smaka? Berätta vad du tyckte!