“Väldigt trevligt cafe en trappa”
Omdöme om Berzelii Cafe

Berzelii Cafe
Rankad som nr 452 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Traditionell svensk hemlagad husmanskost, svenska bakverk och finaste italiensk kaffe i en stilfull miljö, beläget i Heden, hjärtat av Göteborg. Skandinavisk frukost Lunch. Räksmörgåsar med mera.
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt trevligt cafe en trappa ner hörnet Berzeliigatan Wadmansgatan.
Alltid trevligt bemött samt du kan nästan beställa vad som helst.
Trevligt att sitta och koppla av med gäster från jordens alla hörn rekommenderar det mitt i stan o väldigt bra servis från tjejerna som driver det

Datum för besöket: februari 2020
42  Tack 170micaelaht

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

God mat super gott kaffe och helt underbar personal. Favorit cafét. Hit kommer jag komma ofta även själv för här känner man sig inte ensam

Datum för besöket: december 2019
Tack 514christinat
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Supertrevlig personal. Bra utbud med goda mackor, smoothie, kaffe, sallader och fikabröd. Helt klart värt ett besök.

Datum för besöket: november 2019
Tack Nickelju
Omdömet skrevs 19 juni 2019

Här är alltid gästen i centrum och bjuder det lilla X tra. Alltid några positiva ord från personalen.
Bra pris vänligt frukost utbud.

Datum för besöket: juni 2019
Tack larseric2016
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Nyöppnat café med lunch mm.
Härligt att få komma ner till denna pärla med klassisk musik och härliga frallor i kaffe.Hörnet Berzeliigatan Wadmansgatan
Stark rekomedation

Datum för besöket: september 2018
Tack 170micaelaht

Resenärer som tittade på Berzelii Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Berzelii Cafe? Berätta vad du tyckte!