“Gå inte hit, dålig och långsam service bl.a”

Irish Embassy Pub, Downtown
Boka bord
Rankad som nr 808 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Usel service, långsamma och otrevliga servitörer, förutom 1. En av oss beställde kaffe, hon sa att kaffet är inte varmt, han kände på glaset och sa ” jo det är varmt”. På det här stället har tydligen alltid personalen rätt och inte kunden!!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack AgnetaT7

Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Undvik! Dryg och okunnig personal. Maten tar evigheter. 50 minuter för en Cesarsallad. På frågan hur det går med maten, vi har väntat i 45 minuter, svar servitrisen ”Det får man göra på restaurang.” Herregud, vilket skitställe.

Datum för besöket: juni 2021
Tack peter-sth-99
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Åter igen så möttes vi av en trevlig och serviceminded personal med glimten i ögat. Vi fick god öl samt Wings och nachos som smakade utmärkt gott till våra öl

1  Tack Gordonfjant
Omdömet skrevs 17 juli 2021

Vakterna gav oss olika budskap till att komma in. Sen dök en vakt upp som var väldigt arrogant och gav oss budskapet att jag personligen såg arg ut varav vi lämnade. Tråkigt !

2  Tack Christian J
Omdömet skrevs 6 juli 2021 från mobil enhet

Ja, personalens beteende var i princip ett skämt. Den äldre herrn var oerhört otrevlig och i princip SLÄNGDE menyn på bordet medans han suckade. Otrevligaste bemötandet jag fått på länge, om någonsin.

Tack aminas655

Resenärer som tittade på Irish Embassy Pub, Downtown tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Irish Embassy Pub, Downtown? Berätta vad du tyckte!