“Vin lunch”
Omdöme om Wine Mechanics

Wine Mechanics
Rankad som nr 84 av 1 448 Restauranger i Göteborg

Magisk mat o dryck samt bemötandet var i toppklass❤️
Rekommenderas varmt för dem önskar något extra.
Miljön, menyn och kunnig personal gör detta besök till ett härligt minne.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 863PatrickL

Omdömet skrevs 18 april 2021 från mobil enhet

Vi var och åt lunch på en fredag och det var ganska glest med folk. Vi blev satta till bords och fick bläddra i menyerna, där vi såg att 245kr är priset på lunchen, som kan vara det absolut dyraste i stan - detta gör att man får vissa förväntningar på maten. Efter vi beställde följde en 45(?!) minuters väntan på lunchen som smakade mediokert. Vinet var gott, därav 2/5. Hit kommer jag aldrig komma och äta igen, men ett glas vin kan man dricka då miljön är ganska trevlig.

Datum för besöket: april 2021
Tack 949melisas
Omdömet skrevs 7 februari 2021

Åt pastalunch i lördags. Helt otroligt bra. Frågan är om det blir bättre i Italien. WineMechanics har ofta teman med intressanta maträtter och drycker. Jag har aldrig blivit missnöjd utan förväntar mig alltid något extra. Bra mat, bra dryck och trevlig personal. OBS. WineMechanics tillverkar eget vin i lokalerna med importerade druvor. Nu i pandemin placerar de gästerna med distans till andra gäster vilket är lätt i de stora lokalerna.

Datum för besöket: februari 2021
Tack LarsA70
Omdömet skrevs 28 november 2020

Vi hade längre talat om att äta här men det har av olika anledningar inte blivit av. Då jag läste att man kunde boka en Fredagskasse och ta med hem så var det ingen tvekan utan vi bokad för oss två. Maten var kall och man får värma på den hemma vilket går snabbt. Först blev jag lite besviken men jag insåg snabbt att detta var mycket bättre för matens kvalitet. Jag menar, det var ju inte den vanliga Thai maten precis. Maten var jättegod och vi var helnöjda. Vilka smaker alltså, yammi yammi alltså. Det var dessutom prisvärt tycker vi. Detta kommer vi göra fler gånger. Tack från oss!

Datum för besöket: november 2020
Tack soffa2016
Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Jag och min man äter en lunch som är suverän och överraskar i smaker. Gott bröd och fin service mitt i rusningen.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack YvonneN1041

Resenärer som tittade på Wine Mechanics tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Wine Mechanics? Berätta vad du tyckte!