“Konferens med avlutande vinprovning!”
Omdöme om Wine Mechanics

Wine Mechanics
Rankad som nr 84 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Startade dagen med konferens. Lite trevande start, då inte möblering och dylikt var riktigt klart när vi kom. Men det tog sig. Trevlig miljö. God lunch och mycket trevlig avslutande vinprovning under ledning av den mycket underhållande Kenneth! Han berättade spännande historik om lokalerna och beskrev de goda vinerna på ett bra sätt!

Datum för besöket: januari 2020
Tack yoy27

Omdömet skrevs 12 januari 2020

Vi åt dagens trerättersmeny med vinpaket. Mycket god mat, men det som gjorde kvällen var vinpaketet. Fantastiska viner! Men dyrt är det. Vi betalade ungefär 1,000 kr per person.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Jonas A
Omdömet skrevs 2 december 2019

Var väldigt förväntansfull på detta ställe och när jag läste omdömerna och det hade slunkit en och annan riktigt dålig så avfärdade jag dem väldigt snabbt. Jag var där på ett företagsevent och vi fick en 4 rätts meny. En rätt var bra, en var ok och två var riktigt riktigt dåliga. De saknades helt kryddning och smak och tror tyvärr att de har en väldigt varierande kvalité beroende på vilka som jobbar. Service personalen var dock toppen men man gör nog bäst i att avvakta med detta ställe och låta dem jobba in sig lite till.

Tack Mikael B
Omdömet skrevs 1 december 2019

Trevlig miljö! Mycket trevlig och serviceinriktad personal som gav lite info om de olika vinerna och även om maten. Både mat och dryck var mycket gott. Kan verkligen rekommendera ost- och charkbrickan.

Tack Jernhed
Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

Snygga lokaler, trevlig personal men fruktansvärt dålig mat. Alltså verkligen sämsta lunchen i hela Sverige. Äter lunch ute varje dag och har gjort så i 20 år. Detta är den sämsta lunchen i Sverige.

Har ätit där ca 10 gånger och det blir bara sämre (varför kommer jag tillbaka? Läget och det finns alltid lediga bord så jag hoppas varje gång att nu kanske de ryckt upp sig).
Idag var emellertid all-time-low; smördränkt spetskål med kycklingrester och sallad med köns(?)hår i.

Menyn är tunn. I princip finns det två lunch rätter där den ena kan fås vegetarisk.

När man dukar av ett bord och 6/8 tallrikar lämnar mer än hälften borde man inse att meny behöver ses över.

Kanske mer kvalitet än att försöka vara originella?

Tack Henrik O

Resenärer som tittade på Wine Mechanics tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Wine Mechanics? Berätta vad du tyckte!