“Mycket god italiensk mat med perfekt service”

Dalla Nonna Trattoria
Rankad som nr 103 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar

Vi har varit här ett par gånger och blir verkligen ledig besviken på varken mat eller service. Ett av Göteborgs bästa pastarestauranger.

Datum för besöket: maj 2021
Tack L1686FZlindas

Omdömet skrevs 5 mars 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat, både för ögat och för smaklökarna. Personal får 5 stjärnor av 5. Tyvärr så blev jag och mitt sällskap matförgiftade o sjuka efter vistelsen. Jag har aldrig blivit dålig efter ett restaurangbesök o detta var första gången. Därför ger jag ett helhetsbetyg på 2.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Siryaj
Omdömet skrevs 12 november 2020 från mobil enhet

Familjär, charmig och en genuin känsla av Italien.
Så vällagad och smakrik mat.
Vi åt båda skaldjur i olika former. Drack ett fantastiskt vin och njöt av kvällen.

Datum för besöket: november 2020
Tack 626linah
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Vi fick service av Jonny, otroligt vilken genuin och trevlig upplevelse. Vi var otroligt nöjda med fantastiska upplevelse hos Nonna. Har ni möjligheten att umgås med Jonny, njut av upplevelsen. Magiskt!! Höj hans lön för guds skull.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack davvedj
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Vi va och åt på er resturang och er servitör Johnny gjorde besöket värt vartenda öre! Maten va suverän

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 161oscarw

Resenärer som tittade på Dalla Nonna Trattoria tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Dalla Nonna Trattoria? Berätta vad du tyckte!