“Prisvärt”

Rankad som nr 109 av 1 464 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar

Mycket trivsamt ställe med trevlig personal. Dock väldigt hög ljudnivå...God och prisvärd mat. Mycket goda pilgrimsmusslor till förrätt.

Datum för besöket: september 2020
Tack Hejadigule

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Vi åt en tidig middag med bebis en söndag och fick direkt ett bord på uteserveringen. Otroligt trevlig personal som var väldigt hjälpsam med barnvagn och allt omkring. Beställde papdelle med tryffel vilket var ljuvligt gott och sambon åt kalv med polenta, vilket också var fantastiskt!
Fick maten väldigt snabbt, vilket vi uppskattade då vi var där med bebis. Bra pris på maten!

Tack EmmaEdwertz
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe med bra mat! Inte jätte stor meny men tycker man om pasta och fisk så hittar man något. Service kunde varit bättre.

Tack hungryeden
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Jättegod mat - bra service - men lite ”onödigt” snabb servering! Något tätt mellan borden....Åt skaldjurspasta o Tryffelpasta - Tiramisu och pistageglass!

Tack annetQ1310GZ
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Igår kväll, 6 augusti 2020 åt vi middag på Nonna. Personalen oengagerad och vi fick ingen härlig feeling... Maten ok men inte fantastisk. Blir inget mer besök där...

Tack PederQ

Resenärer som tittade på Dalla Nonna Trattoria tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Dalla Nonna Trattoria? Berätta vad du tyckte!