“Söndagsmiddag ”

Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Bokade bord på Nonna efter rekommendation och vi ångrar oss inte!
Trevlig personal som verkligen hade blick för gästernas behov.
Vi åt blandade charkuterier till förrätt samt Tartufo och risotto till huvudrätt. Allt var mycket gott och vi blev rejält mätta!☺️
Mysig italiensk restaurang som kan rekommenderas.

Tack Putte69

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

En mycket lyckad chansning för vi gick in på vinst och förlust och bemöttes av mycket serviceminded personal samt god mat.
Lite hög ljudnivå i matsalen men inget som störde helhetsintrycket.

Tack Jörgen H
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra restaurang god mat och jätte trevlig och serviceinriktad personal. Trevligt att det var öppet kök så man såg kockarna laga maten. Kommer gärna tillbaka.

Tack pillan69
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Valde grillad oxfilé med scharlottenlökar med rödvinssås med smak av tryffel, inte alls bra, maten var kall när den serverades, när jag sa till om detta säger hen att tallriken är ju varm...när jag även sa att potatispuren behövdes värmas så visade hen inget trevligt bemötande...Maten var inte alls bra: oxfilén var uruselt tillagad, såsen var smaklös och 1/2 scharlottenlök serverades. Sällskapet som valde en risotto rätt var nöjd!

1  Tack F7840YCmariaj
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Jag och mitt sällskap var sugen på en god pasta när vi kom till Göteborg och gick till Nonna ganska sent, när vi kom dit så fick vi vänta en bra stund på bord, men det gjorde oss inget eftersom vi inte hade bokat. Väl där inne var högnivån helt hysterisk!! Bland det stökigaste jag upplevt på resturang. Skadligt hög! Det var inte alls trevligt att komma dit som par i den ljudnivån. Nästan så vi ville lämna då vi fick skrika till varandra under hela middagen. Vi beställde pasta penne med kalv, rödvin och champinjoner. Den var verkligen inte speciell, slänger ihop bättre efter jobbet. Köttet var så sönderstrimlat så det knappt blev tuggmotstånd, det var mer likt en köttfärs. Synd att förstöra bra kött på det sättet. Vi kände direkt att man ville lägga till parmesan så vi frågade efter en skål. Denna rätt kändes ihopkastad utan minsta lilla kärlek. Personalen också kändes ouppmärksam när vi försökte få kontakt och stod med ryggen mot oss när vi lämnade. Det blir inte ett till besök.

1  Tack Helenlindgren

Resenärer som tittade på Dalla Nonna Trattoria tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Dalla Nonna Trattoria? Berätta vad du tyckte!