“Mysigt”

Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vi tog bara förrätt och ett glas rött, men det var väldigt gott. Mysigt ställe och vilken god bruschetta, här kommer det att bli fler besök.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Jocke72A

Omdömet skrevs 17 januari 2020

Blev besviken på maten, ganska smaklöst och dyrt. Tiramisu som smakade gräddbakelse, irish coffie som nästan inte var drickbart.
Överkokta och sega musslor och smaklös pasta. Väldigt hög ljudnivå på alla gäster, jag var tvungen att gå ut i förtid.

Datum för besöket: januari 2020
4  Tack Elmqvist
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Många restauranger vill erbjuda gästerna en känsla av att vara hemma hos mormor eller mamma, men få lyckas.
Nonnas lyckas fantastiskt med detta, alltifrån bemötandet till maten är enastående.
Vi har varit här tre gånger och alla tre gånger har vi njutit lika mycket. Maten är super god och bemötandet är super bra.

Till förrätt rekommenderas: Carpaccio con crema di funghi porcini då den är 10/10,

Huvudrätt så är de valfritt då allt är underbart.

Rekommenderas alltid och kommer åter besökas av oss.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack DanneNej
Omdömet skrevs 30 december 2019

Trevligt ställe, gått hit i många år men efter detta besöket så kommer vi aldrig tillbaka. Beställde in pasta och den kom ut underkokt. Detta hände 2 ggr och restaurangchefen insisterade på att vi skulle betala för denna rätt. "Al dente" betyder tydligen på Nonna - Skitkass pasta.

Datum för besöket: december 2019
6  Tack mailanders
Omdömet skrevs 19 december 2019

God såsig pasta. God focaccia till salladen. Inte så stor variation över tid, men bra ställe att gå till ibland när man är sugen på pasta. Kaffet är sådär.

Datum för besöket: december 2019
Tack bossej190

Resenärer som tittade på Dalla Nonna Trattoria tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Dalla Nonna Trattoria? Berätta vad du tyckte!