“God mat och trevlig personal”
Omdöme om Restaurang Sante

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Restaurang Sante
Rankad som nr 736 av 1 463 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

God mat och mycket trevlig personal. Tillmötesgående när min dotter är laktosintolerant. Deras grill är fantastisk god. Fräsch salladsbuffé.

Tack Vansbro1
Omdömet skrevs 7 mars 2018

Tog ett av förslagen till lunchmeny - slottstek med potatis mm. Var väl ok men inget speciellt - finns fler och bättre ställen i Nordstan. Nu kanske deras grill är bättre där de har kebab mm men ändå - serverar man en blandning av olika stilar så skall allt smaka bra. Sen tycker jag nog attt han som tog betalt var lite snarstucken när jag frågade vad han rekommenderade - man kanske inte skall svara "jag vet väl inte...jag har väl inte ätit allt" även om det är sant.

1  Tack Peter S
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Resenärer som tittade på Restaurang Sante tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Sante? Berätta vad du tyckte!