“Embler”
Omdöme om Restaurang Atlanten

Restaurang Atlanten
Rankad som nr 498 av 1 507 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Helt ok. Roligt sätt att äta iband. Så bra man kan önska. Behövs lite vana för att äta asian style. Var inte rädd för att prova. Hjälpsam personal

Datum för besöket: april 2018
Tack Roger E

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Restaurant Atlanten Sea Food på Linnégatan 25 är relativt ny.
Man serverar både en mycket riklig buffet men även t ex paradrätten Peking Duck.
Priserna verkade genomgående mycket låga.
Vi besökte restauranten en söndags kväll och åt Peking Duck.
Lokalen knappt halvfull och mest österlänningar vilket enligt min erfarenhet visar att maten är bra enligt österländsk standard.
Otroligt rikligt (för 2-4 personer) och gott! Med en rabatt kod dessutom under halva priset.
Ölen billig och efteråt tog vi friterade bananer med glass kr 55 också mycket gott. Kaffe bjöds vi på.
Servisen var lite oerfaren men mycket uppmärksamma och vänlig. Toaletten inte helt rengjord, tvål saknades.

Datum för besöket: mars 2018
Tack stephenwallman
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

109kr för en typisk asiatisk buffé. Inget speciellt alltså. Fanns även en barbecue variant där man plockar råvaror som sedan tillagas av en kock. Trevlig personal som hjälper dig tillrätta. Var där en kall februari dag. Minus 8 grader ute. Restaurangen hade svårigheter att hålla det varmt. Har aldrig frusit så mycket. Ville bara skynda på för att komma därifrån. Betyget jag givet är en kombination av mat och personal. Hade jag vägt in kylan hade blivit en 2:a.

Datum för besöket: februari 2018
Tack BBX12
Omdömet skrevs 27 januari 2018

Härliga fräscha råvaror. Rent, snyggt och rikligt. Hjälpsam personal som rycker in med förslag på såser mm. Att grilla eller koka sin mat själv vid bordet skapar en trevlig atmosfär och blir också en fin social aktivitet. Har ni små barn så är det inget problem. Finns ett stort akvarium att titta på och bra ytor för barnen att utforska tillsammans med en förälder. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: januari 2018
Tack Johanwer3
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

God mat, men framförallt intressant. Åt hot pot. Svårt för en som inte är så duktig på mat lagning, men en rolig grej.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 319hampusa

Resenärer som tittade på Restaurang Atlanten tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Atlanten? Berätta vad du tyckte!