Spara
Höjdpunkter från omdömen
Både si och så

Bemötandet var sådär. Jag blev insläppt å erbjuden te. När det gått en kvart över min bokade tid å ... läs mer

Omdömet skrevs 29 maj 2018
48mauds
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Bra massage och kass ansiktsbehandling

Massagen jag fick var jättebra och utfördes av en mycket lyhörd och duktig kvinna ... läs mer

Omdömet skrevs 5 februari 2020
Josefina L
Läs alla 10 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Göteborg
från 44,27 US$
från 44,27 US$
från 48,35 US$
från 37,36 US$
Omdömet skrevs 8 december 2020

Jag hade en bokning i veckan men visste inte vilken veckodag den låg på, så jag ringde dem 6 gånger under en hel dag och lämnade även meddelande. De svarade varken på telefon eller på meddelande. Jag hade med andra ord gjort allt jag kunnat för att kolla upp när min bokning var.
Dagen efter ringde jag 9 gånger och fick till slut svar och då visade det sig att min bokning var dagen innan, vilket jag hade vetat och kunnat gå på om de svarat på mina samtal eller mitt meddelande. När jag till slut fick tag på dem så vägrade de att ge mig en ny tid och ville att jag skulle boka om och betala på nytt, vilket är det absolut sista man vill göra efter att precis blivit blåst på massa pengar av dem.

De skickar inte ut en bokningsbekräftelse eller sms-påminnelse eller liknande, och de ringer inte ens upp om man inte är där vid tiden för bokningen. Så om man missat att skriva ner eller tappat bort sin bokning så är man helt körd.

Så jag uppmanar att hålla er borta från detta oseriösa företag och istället välja någon som levererar vad man betalar för och bryr sig om sina kunder

Datum för upplevelsen: december 2020
1  Tack V3430DXcarl
Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Mer än ett år fick jag vänta för att få behandling. Det blev omboka flera gånger, när väl är man på plats för jag det otrevligaste bemötande jag har nånsin varit med om.Jag beslutade mig för att inte göra behandling trots att allt var betalt. Hade det funnits minus poäng skulle de har fått det.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
1  Tack eleonorad874
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Mamma köpte genom lets deal till mig en ansiktsbehandling på Göteborgs city spa. Behandlare som har stället och skulle göra min behandling kom 30 min försent. Hon pratade med mig genom hela ansiktsbehandlingen om alla möjliga grejer och hur duktig hon var och hade jobbat med detta i flera år (hon i princip skröt) Andra behandlingar jag har varit på har dem mest varit tysta som gjorde behandlingen och bara berättat vad dem gör och använder för olika saker i ansiktet. Så jag blev inte direkt avkopplad av att hon bara prata och pratade. Fick knappt sen syl i vädret. Sen gav hon mig kritik det första hon gjorde när jag gick inte i behandlings rummet. Tyckte jag var för brun och solade och hade massa åsikter om det och att hon inte alls tyckte jag tog hand om min hud och var allmänt dryg om det. Mina ekologiska produkter från Maria Åkerberg var tydligen inte bra och hon ville jag skulle köpa hennes grejer som va svin dyra (vilket jag absolut inte gjorde). Sen sa hon oxå att på skin city där jag beställer mina krämer, där blandande dom tydligen i Massa annat och ”fejkade” märkena. Tycker hela bemötandet och behandlingen var oprofessionell och dålig. Kommer inte gå hit något mer.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Juliawiola
Omdömet skrevs 5 februari 2020

Massagen jag fick var jättebra och utfördes av en mycket lyhörd och duktig kvinna.

Ansiktsbehandlingen var inte bra . Hon som utförde den försökte konstant sälja på mig olika produkter genom att nedvärdera min hud och de produkter jag använder på ett mycket arrogant sätt. Hade 30 min bokat, av dem var hon ca 10-15 min i rummet. Hon stod resten av tiden i receptionen och bokade via telefon, var mycket lyhört. Hon hade ingen känsla för lugn eller service, utan man ville bara att tiden skulle ta slut så att man fick gå.

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack Josefina L
Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

Ett mysigt ställe mitt i city!
Badade i ett stort bubbelbad helt privat för mig själv med egen relaxavdelning, serverades frukt och juice. Därefter väntade en välbehövlig massage, fick sedan ett gott te, avslutade med fotmassage och ansiktsbehandling.
Precis vad jag behövde idag! Tack för min fina upplevelse och på återseende!

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack nannicnannic8