“God mat och god service!”
Omdöme om Totale

Totale
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 69 av 1 461 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Kan det bli bättre? Ja, såklart! Men det har var väldigt bra!

Maten var god, drinkarna var godare och servicen var bäst!

Tack rickepicke

Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Nä, Totale detta var inte bra. Bokade bord kl 17.00 när ni öppnade. Fick stå utanför i regn och blåst då ingen öppnade dörren förrän 17 prick. Då vi inte beställde vad servitören rekommenderade blev vi milt sagt behandlade med sur min. Vi fick höra ett flertal gånger att vi måste skynda oss då nya gäster kom 18.30. Maten var tyvärr också en besvikelse. Vi åt grillad broccoli, kålrabbi etc som var alldeles för sur för vår smak. Nä detta var ingen trevlig upplevelse Totale.

Tack mariegU5004UU
Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Jättebra och snabb service! Extra bra för oss som hade vår ettåring med. Maten var bra med:) rekommenderas

Tack 87kristianv
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

God mat, små portioner. Ingen wow men helt ok, en i sällskapet åt pizza den var riktigt god. Medioker service

Datum för besöket: januari 2020
Tack eva672016
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och service. Jag beställde grillad pilgrimsmussla till förrätt och Gös till huvudrätt. Båda rätterna var kanon

Tack Matsolofsson

Resenärer som tittade på Totale tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Totale? Berätta vad du tyckte!