“Omakase”

Boka bord
tis 22/9
20:00
Rankad som nr 66 av 1 460 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Koizen är en Japansk Omakase restaurang. Omakase är japanska och står för jag litar på dig. Här serveras sushi och sashimi i högsta klass i form av en avsmakningsmeny. Koizen ber dig att lita på kocken som kommer att servera den bästa sk som göteborg har att erbjuda. Koizen har två restauranger. Denna ligger på Aschebergsgatan 26 och rymmer 8 platser runt baren.
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Restaurangen var liten, men inte trång. Maten var fantastisk, och kocken berättade om den på ett föreömligt sett och svarade glatt på frågor. Dryckespaketet var perfekt dimensionerat och passade bra. Det lilla extra infann sig när kocken efter två rätter noterade att en i sällskapet var vänsterhänt och då lade upp allt spegelvänt, så det skulle vara lika. Otroligt proffsigt.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Martin P

Omdömet skrevs 11 januari 2020

Erhöll ett presentkort från sonen. Det stod inget bäst-före-datum. Vid kontakt med restaurangen säger de att kortet är preskriberat! 1.200 kronor i vinst för dem. Känner mig såå lurad.

12  Tack B9869OVkarins
Omdömet skrevs 10 januari 2020

Jättetrevlig kväll på Koizen. Verkligen mysigt att sitta precis framför kocken och få varje liten sushi serverad ene efter en. Fantastiskt gott också! Vi tog dryckespaket och det sakade jättebra. Rekommenderas!

1  Tack jonsonemma
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Det här är en av våra bästa matupplevelser någonsin! Restaurangen är liten och intim och det är något alldeles extra att sitta nära och se engagemanget och skickligheten hos kocken! Maten är magisk!
Hit går vi gärna igen och igen..

1  Tack hannissen
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Inspirerande nyårsmeny med inspirerande presentation av varje rätt som serverades. Omakase, dvs ”lita på kocken” var ett mycket smakrikt och gott val.

Tack 726ingert

Resenärer som tittade på Koizen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Koizen? Berätta vad du tyckte!