“Härlig stämning, goda drinkar och bra mat!”
Omdöme om The Parlour

The Parlour
Rankad som nr 212 av 1 498 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: RESTAURANGEN The Parlour är en upplevelse för alla era sinnen. Menyn är sammansatt och formad utefter den gastronomiska expansionen, som tagit plats i Peru de senaste åren. I vår meny framkommer smaker av Peru och Japan – ett så kallat Nikkei fusion kök. För en fulländad upplevelse rekommenderar vi er, att ta del av vårt sharing concept.
Omdömet skrevs 19 mars 2020 från mobil enhet

På parlour fick jag känslan av att det är en familjär restaurang med supertrevlig personal och goda drinkar. Rekommenderas starkt.

2  Tack Simonraf
Marketinggroup21, Ägare på The Parlour, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2020

Hej Simon! Tack snälla för ditt omdöme! Kul att du fick samma känsla som vi har! Du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 mars 2020

Riktigt trevlig stämning, god mat och härlig personal. Kommer definitivt komma tillbaka fler gånger!

2  Tack karll320

Hej Karl! Tack snälla för ditt omdöme! Va roligt att du hade så trevligt hos oss. Hoppas vi ser dig snart igen!

Omdömet skrevs 19 mars 2020 från mobil enhet

God stämning, trevlig personal. Bra drinkar!
Ligger mycket bra till, ett bra ställe att äta middag och börja kvällen på.

2  Tack Philip H

Hej Philip! Tack snälla för ditt omdöme! Va roligt att du hade så trevligt hos oss. Hoppas du kommer tillbaka inom kort :) Ha en fin dag!

Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Var på Parlour för att äta middag. Välkomnades snabbt i dörren av kvällens genomgående genuint trevliga personal.
Vi började med att dela en Mix Ceviche med 3 olika sorters ceviche med torsk, lax och tonfisk. Alla var väldigt fräscha och vällagade med olika smaker. Tog sedan varsin varmrätt. En Stekt ris med sidfläsk och kyckling och en Grillad tonfisk och nudlar. Båda rätterna i stora portioner och mycket goda. Restaurangen är väldigt om bonad och mysig. Framförallt i restaurangdelen med glaspartier som vetter mot Avenyn.Vi gick efter avslutad middag mätta och belåtna från en härlig kväll på Parlour. Vi kommer gärna tillbaka igen.

2  Tack DavidSalomon
Marketinggroup21, Ägare på The Parlour, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2020

Hej David! Tusen tack för din feedback! Vad roligt att ni var så nöjda med ert besök! Jag ska givetvis framföra din fina feedback till vårt kök :) Hoppas ni kommer tillbaka och besöker oss snart igen! Ha en fin dag!

Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Mycket goda och intressanta rätter. Komponerade vår egen Sharing-meny med mängder av goda smaker i rätterna. Smakfulla Ceviche, tartar och yakuniku

Datum för besöket: januari 2020
Tack frajtan
Marketinggroup21, Ägare på The Parlour, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Hej Frida! Tack snälla för din feedback. Vad roligt att ni är så nöjda med ert besök hos oss! Vi hoppas varmt att ni kommer tillbaka :) Ha en superfin dag!

Resenärer som tittade på The Parlour tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt The Parlour? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.