“Upplevelse utöver det vanliga”

Epoque Södra vägen
Boka med
Epoque Södra vägen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 12 av 1 491 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Slank lite oplanerat in på Epoque för att ta en drink. Fantastiskt trevlig miljö och service utöver det vanliga. Kul kuriosa är att ägarna även driver restaurangen Publik i Lysekil som håller precis lika hög klass!
Rekommenderas!

1  Tack Michael J

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Hur gott kan det vara. En underbar avsmakningsmeny med en spännande vin och öl lista.
Trevlig och serviceinriktad personal och en kock med en fantastisk smakkänsla.

Rekommenderas å det varmaste.

1  Tack dianahD142ML
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Vilket smultronställe!!
Superhärlig personal, riktigt flinka.
Inte allt för stor resturang, mysig och avslappnad.
Riktigt bra mat, lite "husman goes luxury". Helt i min smak!
Vi va 4pers som satt en helkväll med förrätt, huvudrätt och dessert/kaffe m avec. Bara den som åt det vegetariska va lite mindre nöjd, väldigt smörigt och fett vilket tog över smakerna lite väl mycket.

Hit kommer jag igen!

1  Tack Anni P
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Utmärkt ställe. Skön atmosfär . Mycket kunnig och trevlig servis. Grundade m ostron, gött! Sen tog vi in 4 förrätter och en varmrätt, så gott och så mycket mat. Vi var 4 runt bordet och blev duktigt mätta. Snabbt in med ostron och de första rätterna . Sen tog det lite tid.

Tack erfarenJKPG
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk restaurangen med mycket god mat och mycket trevlig personal ++++++++++
Även deras systerrestaurang i Lysekil är helt perfekt med underbar personal ++++++++++

Datum för besöket: februari 2018
Tack hallbergrickard

Resenärer som tittade på Epoque Södra vägen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Epoque Södra vägen? Berätta vad du tyckte!