“Mycket bra ställe. ”

Gelaterian Göteborg
Rankad som nr 164 av 1 460 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Åkte dit med min 10-åring. Glassen var jättegod. Sonen tog salted caramel, hasselnöt och citroncheesecake. Jag tog pistage, brynt smör och blodapelsin. Alla smakerna var super. Trevlig inredning. Tyvärr var det väldigt hög ljudnivå. Vi kommer åka dit igen för glassens skull :)

Datum för besöket: februari 2020
Tack 711karinj
80camillag, Ägare på Gelaterian Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2020

Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att ni tyckte om alla smakerna ni provade!
Ledsen att ljudnivån var för hög då ni besökte oss.
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 4 september 2019

Bästa glassen vi någonsin ätit och det har blivit några genom åren. Pistageglassen är helt suverän, inget slår den. Även provat brynt smör, hasselnöt, hasselnöt/choklad, jordgubb/lime, apelsin/chokladkross som alla är helt underbara. Denna glass är utöver det vanliga. Personalen mycket trevlig och lokalen har både inneplatser och ute. Mycket folk så klart men det förstår man, speciellt sommartid. Lika bra varje gång vi varit där. Vi kommer att fortsätta åka dit, ingen annan glass duger längre.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Margareta B

Tack! Vad glada vi blir över din fantastiska recension!
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Otroligt god glass, bland den godare jag ätit. Mycket trevliga tjejer i personalen! Kommer definitivt gå tillbaka hit vid mitt nästa besök i göteborg.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Alexander L

Tack för ditt fantastiska omdöme!
Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Jag och familjen stannade till här eftersom vi hört många goda omdömen från bekanta. Glad att vi gjorde det. Helt klart ett av de bästa glass-ställena i stan!

Datum för besöket: maj 2019
Tack N551MDeriks
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Detta ställe serverade otroligt god italiensk glass! De var väldigt trevlig personal och stället var riktigt fräscht! Kan starkt rekommendera er att ta er tiden att gå till detta ställe.

De som var ett litet minus var att de var en trång uteservering och trångt att komma in. För oss som hade en syskonvagn fick vi sitta på uteserveringen men ha vagnen bredvid oss fast på trottoaren. De fanns heller ingen toalett vilket hade uppskattats när man besökte med småbarn. Men glassen var otroligt god och stället fräscht så kan ändå varmt rekommendera!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Empaa

Resenärer som tittade på Gelaterian Göteborg tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Gelaterian Göteborg? Berätta vad du tyckte!