“Bra läge i Linné med opersonligt service”
Omdöme om CT24/Tintin

CT24/Tintin
Rankad som nr 1 268 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Har flera olika maträtter, efterrätter att välja på, serverar frukost. Ett dyrare kaffe och väldigt opersonlig service. Det finns flera kaffer i området som erbjuder mera personlig service o bättre priser. Det bästa med kaffet är läget.

Datum för besöket: november 2017
Tack E5122SQmiken

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

100 kronor för ett stekt ägg, en pannkaka, bacon, juice och kaffe. Dyrt och inte lyxigt. Kostar extra om du vill ha annat kaffe än svart. Väntade länge på take away och tjejen i kassan glömde juice och kaffe så jag fick påminna.

Datum för besöket: november 2017
Tack sukigbg
Omdömet skrevs 7 november 2017

Förut gick jag ofta hit för de hade STORA goda räksmörgåsar. Nu har de minskat antalet räkor så nu har jag slutat gå hit.

Datum för besöket: juli 2017
Tack ceder2017
Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Varit här o käkat frukost vid 2 tillfällen i oktober, jättenöjd!, trevligt bemötande, mycket god räksmörgås & smarriga pannkakor. Trevlig lokal mitt på Linnégatan.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack PerryPerraBoy
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Jag var där flera gång därför att jag var måste man bli aldrig met där ställe det är väldigt snål portion!!!
Man kan inte klaga för att de har alltid försvarligt, jag hade betalt 5 små bitar kyckling med 8 små klyft potatis för 100 kr ungefär. Det var riktigt bandit där!!!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Sweden_volkan

Resenärer som tittade på CT24/Tintin tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt CT24/Tintin? Berätta vad du tyckte!