“Otroligt bra service!”

fre 30/7
20:00
Rankad som nr 1 227 av 1 456 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 25 oktober 2020

Igår firade jag min 30 årsdag på Mercado Mexico ihop med mina vänner. Vi hade deras övervåning för oss själva och åt och drack gott! Oerhört serviceminded personal som löste alla önskemål utan problem. Hit kommer jag gärna igen

Datum för besöket: oktober 2020
Tack josefinel883

Omdömet skrevs 30 september 2020

Har varit på denna restaurangen en gång tidigare och ätit men med tanke på att detta var andra gången och lika dåligt måste jag bara skriva här. Vi var där för att ta några glas på utsidan en varm vardagskväll. Vi fick välja bord sen kom det aldrig någon och tog en beställning så vi beställde i baren (inga konstigheter med det). Sen kom det fram en kvinna som trodde att vi var ett annat par som hade sprungit från notan. Vi sa då att vi precis hade kommit dit. När vi väl skulle beställa nästa glas och lite snacks så kunde vi inte detta eftersom bartendern sa att han hade för mycket att göra. Trodde det var ett skämt först men det var på allvar. Gick tillbaka till vårt bord och testade igen efter några minuter när det stod någon annan i baren och då gick det bra.
Slutsats: Dålig service och den smårätten vi testade smakade inget vidare heller. Kan inte rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: juli 2020
Tack B7078GAjonathans
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Fina lokaler, fräscha toaletter. Fick vänta 45 minuter på maten. Den var kall när den kom ut till bordet, men smakade bra. När servitrisen frågade om dessert så beställde jag in en till öl. Det tog 25 min innan den kom ut. Roligt koncept men urusel service.

Datum för besöket: september 2020
Tack marcusaO1103EQ
Omdömet skrevs 25 september 2020 från mobil enhet

Katastrof !! Tacos en besvikelse å dyrt sett till mängd mat !Inte mer !!
Kommer inte gå dit igen .
Kan inte rekomendera någon gå dit ..

Datum för besöket: september 2020
Tack 364nicklasf
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Blev riktigt besviken! Maten var helt smaklös förrutom ena fisktacon som uppenbarligen var dålig då den rent utsagt smakade skit! När vi skulle betala hade vi fått saker på notan som vi inte druckit. Servitrisen verkade mest nervös och stressad trots att antalet gäster knappast kan räknas som mer än lågt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Percyroo666

Resenärer som tittade på Mercado Mexico tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mercado Mexico? Berätta vad du tyckte!