“Fantastiskt kyckling, världsklass på ChokladFondanten <3”
Omdöme om Bistro Merlot

Bistro Merlot
Rankad som nr 36 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Är faktiskt det enda ställa som jag drar mig för att skriva betyg om.
Varför, man anger inte sitt fantastiska svampställe för detta är en kanon restaurang.

Maten är fantastisk!
Vi åt kyckling och den är alldeles mör, dock lite för lite mat men väldigt väldigt god.
Chokladfondanten är i världsklass ! Har aldrig stött på en liknande fast jag besökt white guide restauranger.

Stället är någorlunda högljutt vilket kan vara bra att veta.
Litet och mysigt ställe.

1  Tack Tony H

Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, fantastisk service och fantastiskt gott vin! Här är det alltid så - man går med ett leende!

1  Tack Hasse W
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Enkel inredning i två etage
Väldigt serviceinriktad personal och ett fantastiskt bra kök. Menyn är klassisk franskinspirerad och uppfyller de flestas förväntningar.
Vinerna i prisklass från 400kr och uppåt.
Gångavstånd till Svenska Mässan och Liseberg.

Tack Hans J
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk o prisvärd mat i en familjär o avslappnad miljö! Garanterat återbesök! Rekommenderas varmt!

Tack Jim H
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Har varit här i 3 år under mässan och som alltid är det toppen,åt sniglarna som förrätt och grillspetten som varmrätt och detta är min favorit.Men har även provat dom andra rätterna och allt har varit perfekt.Bra viner men service är det bästa alltid perfekt med ett leende även när vi blir lite för glada.Tack Ann och personalen

Tack marin5335

Resenärer som tittade på Bistro Merlot tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bistro Merlot? Berätta vad du tyckte!