“Underbar mat!”

Kök: Franskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk o prisvärd mat i en familjär o avslappnad miljö! Garanterat återbesök! Rekommenderas varmt!

Tack Jim H

Omdömet skrevs 23 februari 2018

Har varit här i 3 år under mässan och som alltid är det toppen,åt sniglarna som förrätt och grillspetten som varmrätt och detta är min favorit.Men har även provat dom andra rätterna och allt har varit perfekt.Bra viner men service är det bästa alltid perfekt med ett leende även när vi blir lite för glada.Tack Ann och personalen

Tack marin5335
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Musik kvarterskrog med fransk inriktning och perfekt service.
Boka bord då stället inte är så stort.
Perfekt tillagade sniglar, anklår i toppklass och därtill avec till moderata priser.
+ för service
- för ljudnivån i lokalen

Tack JM52_13
Omdömet skrevs 12 februari 2018

En fin och mysig bistro med fransk inriktning. Centralt belägen, mycket nära Avenyn och Lorensbergsteatern.

Servicen var utmärkt på alla sätt. Vi skulle gå på en teater som började lite tidigare. Personalen som var mycket serviceminded släppte in oss lite tidigare än öppningsdags.

En glad och pigg servitris gav oss en väldigt fin service. Jag åt en trevlig laxroullade till förrätt samt en Moules Frittes till huvudrätt. Övriga i sällskapet åt en Créme Brulee samt Crepes Suzette till efterrätt. Bra viner på menyn.

Maten var både vällagad och god men framför allt ger jag upplevelsen betyget utmärkt med hänsyn till den fina servicen.

Det pågick såväl båtmässa samt Melodifestival i stan när vi var det och allt var fullbokat. Hit går jag gärna tillbaka och rekommenderar er att besöka bistron. Den är väl värd ett besök.

Tack BjAr
Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Blev erbjudna en risotto med kyckling som var helt gudomligt god! Bästa risotton på väldigt väldigt länge och kycklingen var alldeles perfekt. Hit kommer vi fler gånger!

Tack Malin R

Resenärer som tittade på Bistro Merlot tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bistro Merlot? Berätta vad du tyckte!