“God mat ”

fre 7/8
20:00
Rankad som nr 6 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig och vänlig personal. God mat, trevlig inredning. Bra priser. Kommer absolut att komma tillbaka!

3  Tack charlottelL975PT

Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Här hittar du det bästa av vad en äkta familjerestaurangen erbjuder, både när det gäller vällagad mat och trivsam atmosfär både ute och inne till "rätt" priser.

Datum för besöket: januari 2020
3  Tack presvik
Omdömet skrevs 16 februari 2020

Vilken fantastisk mat! Rejäla portioner och jättetrevlig personal. Vi kommer absolut att gå dit igen.

2  Tack charlottaa145
Omdömet skrevs 7 februari 2020

En av de bästa turkiska restaurangerna jag besökt. Otroligt bra mat och väldigt trevlig personal. Rekommenderar deras Adana kebab. Kommer garanterat tillbaka!

4  Tack 490cams
Omdömet skrevs 7 februari 2020

Trevlig stämning, maten var mycket välsmakande och välgjord. God service, behövde inte vänta länge på maten. Personalen tipsade om en efterätt vilket slutade med att alla ville smaka den. Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2020
3  Tack 684carinas

Resenärer som tittade på Pasha Grill tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Pasha Grill? Berätta vad du tyckte!