“God mat, mysig lokal, underbar personal!”
Omdöme om Pasha Grill

Pasha Grill
Boka bord
ons 5/8
20:00
Rankad som nr 4 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat i en mysig lokal med underbar personal!
Portionerna är lagom stora och priset är bra.
Hit kommer vi igen!

Datum för besöket: februari 2020
6  Tack viveka_grimstal

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Tog familjen till Göteborg och hade kollat in detta stället inför middagen. Glad att jag valde det för hela familjen var verkligen supernöjda!! God mat och utmärkt service. Kunde inte bli bättre! Passade de små barnen samt oss äldre. 5 av 5!

6  Tack Nellie A
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Bra service och atmosfär, musiken på lagom ljudnivå i bakgrunden. Maten HELT FANTASTISK, de olika köttbitarna tillagade till perfektion och smakade kolgrillat! underbar kryddning och dofter. Väldigt mycket mat för två personer för pasha mix för två men kunde omöjligt sluta äta. En riktig smakupplevelse från medelhavet!

6  Tack LinaTobGha
Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Fantastisk stället med underbart smakar alla rätter . Är stammis och kan säga så här att mat kvalitet är väldigt hög och riktig varm välkomnande .
Löser alla special kostar med en gång och varje gång !
Stark rekommenderar detta stället .
Gökhan Toprak

5  Tack elino1901
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Trevligt bemötande och god vällagad mat.
Kan jag varmt rekommendera. Åt en mycket god efterrätter som var deras specialare.

Datum för besöket: december 2019
5  Tack L9615NQpeterl

Resenärer som tittade på Pasha Grill tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Pasha Grill? Berätta vad du tyckte!