“Gott men inte värt pengarna”
Omdöme om Pasha Grill

Pasha Grill
Boka med
Pasha Grill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 17 av 1 461 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Har nu testat Pasha Grill för andra gången, och kan nu dra slutsatsen att det blev sista gången. Maten är god- men den är inte suverän eller ens lika god som hos konkurrenter (Orientalisk grill).
Det är relativt små portioner, jag är en 22 åring kvinna och jag blir inte ordentligt mätt. Riset som serveras till maten påminner om burkmat, eftersom den är fylld med tärnade mjuka morötter och gröna ärtor. Ett minus är även att det inte serveras något bröd till maten, utan att det är något man behöver betala extra för.
Personalen är super trevlig och dem gör en väldigt god ”pasha meze”. Men tyvärr kan jag inte ge dom mer än 2/5 i betyg.

Bilden visar maträtten ”Beyti kebab” för 159kr.

Tack Julia L

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Sökte på Tripadvisor efter ett bra ställe på Linnegatan. Pascha grill dök upp så idag promenerade vi dit. God mat (rikliga portioner), bra service och en riktigt fin baklava. Finns en risk att vi blir stammisar ☺

Tack Krook1
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vänlig personal god och prisvärd mat.
Vi tog alla mezetallrik som vi önskade baba ganoush på dessa och det fick vi fastän man egentligen inte fick välja meze.
Mycket prisvärt !

Tack camillaolsson23
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat i en mysig och fin miljö där du blir väl bemött. Rekommenderas starkt! En flaska vin och pasha mix grill blev helgens höjdpunkt.

Tack Enes F
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Supergod mat, generösa portioner och vänlig personal. Kommer definitivt tillbaka.
Rekommenderas om ni är i Göteborg!

Tack Daniela B

Resenärer som tittade på Pasha Grill tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Pasha Grill? Berätta vad du tyckte!