“Bästa sushirian!!”
Omdöme om Bracke Sushi

Bracke Sushi
Rankad som nr 609 av 1 437 Restauranger i Göteborg

Bästa sushirian!! Jättegod sushi med perfekt storlek och väldigt trevlig personal! Återkommer alltid hit när det är dags för sushi.

Datum för besöket: september 2020
Tack 924juliaj
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Supergott och jättetrevlig personal. Rena och fräscha lokaler. Beställde friterad sushiruller som smakade jättegott kan rekommenderas varmt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Sommris
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Jag har ätit sushi här många gånger och har aldrig blivit besviken. Så gott på alla sätt och vis. Personalen är så trevlig och har alltid ett gott bemötande. Rekommenderar Bräcke sushi till alla.

Datum för besöket: september 2019
Tack adlai2016
Omdömet skrevs 20 mars 2017

En liten fräsch restaurang med god misosoppa och fin sushi. Personalen är trevlig och serveringen sker snabbt och effektivt.

Datum för besöket: mars 2017
Tack LarsY_Gbg

Resenärer som tittade på Bracke Sushi tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bracke Sushi? Berätta vad du tyckte!