“Liba bröd har tappat sin charm!”
Omdöme om Liba Bröd

Liba Bröd
Rankad som nr 835 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Område: Kortedala
Område: Kortedala
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Vid flera tillfällen under åren har jag både fikat här och ätit lunch vilket alltid har varit trevligt och prisvärt, men på senare tid har Liba bröd blivit dyrt och opersonligt.
Absolut inte värt pengarna.
Häromdagen jag skulle köpa med mej en pirog hem och det var nästan komiskt hur ointresserad av mej som kund personen bakom kassan var.
När jag gjorde min beställning tittade personalen åt ett annat håll och pratade med kollegor, så jag visste inte om det uppfattades vad jag sa eftersom jag inte fick någon respons tillbaka.
Jag upprepade då min beställning och fick ett kort nickande åt ett håll och ett mumlande, jag uppfattade inte alls vad jag skulle göra, men till slut vinkade en annan person fram mej till en annan disk.
Men att jag skulle betala var det ingen nonchalans med...
Min känsla var att kunder var de inte intresserade av.
Detta var sista gången jag besökte Liba bröd.
Pirogen kostade 79:- absolut inte värt pengarna och med personal som inte kan uppföra sej.
Nej där lägger jag aldrig mer mina pengar.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 513maj

Omdömet skrevs 19 december 2020

Mycket otrevlig personal. Köpte en tårta och bad personal i kassan att hämta den när vi sitter på bordet för att överraska vår vän som fyller år. Kassörskan sa att det kan fixa det men att jag skulle påminna 5 min innan. Jag går för att påminna, en annan som hjälper mig säger att det inte gör sånt. Har inte tid att servera oss på det sättet. Att hans kollega sa fel och sa att jag ska tårtan själv.

Datum för besöket: december 2020
Tack Jaghjalper
Omdömet skrevs 15 juni 2020

Ett av Göteborgs finaste café. Väldigt trevlig personal och alltid lika god mat. Det är även väldigt bra priser!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Davidmatreview
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Som att komma till orienten fast vara kvar i Sverige. Det finns utsökt fika, tårtor, piroger och goda meze.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Berit B
Omdömet skrevs 21 september 2019

Ni har verkligen den godaste knafe med bröd. Servicen behöver bli bättre som det var innan ombyggnationen.
Vi beställde knafe, zaatar lahme och tårtbitar. Det var jätte gott men det saknas alltid sås när man beställer undrar varför är det alltid så här?

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Beyourselfnu

Resenärer som tittade på Liba Bröd tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Liba Bröd? Berätta vad du tyckte!