“Rekommenderar starkt!”

Rankad som nr 835 av 1 454 Restauranger i Göteborg
Område: Kortedala
Område: Kortedala
Omdömet skrevs 15 juni 2020

Ett av Göteborgs finaste café. Väldigt trevlig personal och alltid lika god mat. Det är även väldigt bra priser!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Davidmatreview

Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Som att komma till orienten fast vara kvar i Sverige. Det finns utsökt fika, tårtor, piroger och goda meze.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Berit B
Omdömet skrevs 21 september 2019

Ni har verkligen den godaste knafe med bröd. Servicen behöver bli bättre som det var innan ombyggnationen.
Vi beställde knafe, zaatar lahme och tårtbitar. Det var jätte gott men det saknas alltid sås när man beställer undrar varför är det alltid så här?

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Beyourselfnu
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Hade en stund över och var i krokarna när jag såg att Liva var öppet. Snabbt in för en Kaffe och fralla.
-Första besöket efter renoveringen och tyckte att det är kul med ett bättre café i området
-Slapp köer så jag blev snabbt serverad, dessutom till ett rimligt pris, (under femtiolappen).
-Där finns även en hel del nybakat att köpa med sig hem för den som är sugen på något extra gott så som en tårta eller en nybakad limpa eller frallor

Datum för besöket: juni 2019
Tack 701birgere
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket goda bakverk, trevlig personal
Stor parkering, stora utrymmen
Bra priser god kaffe och saltsaker

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Pablo P

Resenärer som tittade på Liba Bröd tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Liba Bröd? Berätta vad du tyckte!