“Bröd Och Frallor”

Rankad som nr 837 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Område: Kortedala
Område: Kortedala
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Hade en stund över och var i krokarna när jag såg att Liva var öppet. Snabbt in för en Kaffe och fralla.
-Första besöket efter renoveringen och tyckte att det är kul med ett bättre café i området
-Slapp köer så jag blev snabbt serverad, dessutom till ett rimligt pris, (under femtiolappen).
-Där finns även en hel del nybakat att köpa med sig hem för den som är sugen på något extra gott så som en tårta eller en nybakad limpa eller frallor

Datum för besöket: juni 2019
Tack 701birgere

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket goda bakverk, trevlig personal
Stor parkering, stora utrymmen
Bra priser god kaffe och saltsaker

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Pablo P
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Roligt med piroger de har många olika och häftigt att testa libanesisk dessert med ett slags bröd och ost!

Datum för besöket: november 2016
Tack AnnaBee20142014
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Spännande smaker och billiga priser. Det fanns även läckra bakelser och tårtor. Mycket folk, både som fikade där och tog med. Lite oansenlig placering, jag hade inte svängt in ifall inte sällskapet rekommenderat stället.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Mi E
Omdömet skrevs 13 februari 2017

Billiga priser på goda saker. 12 st piroger 99 kr..dessutom verkligen goda. Vi köpte och tog med oss, tror de flesta gör så men det finns bord och stolar med om man vill sitta där. Trevlig personal med.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Peter S

Resenärer som tittade på Liba Bröd tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Liba Bröd? Berätta vad du tyckte!