“Genuin thailändsk mat med bra service”
Omdöme om Thai Oriental

Thai Oriental
Rankad som nr 629 av 1 445 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Lyssnade på våra konstiga kriterier (kräsna barn och en vegan). Inga konstigheter. Bra priser och trevlig serviceminded personal :)

Tack Malin E

Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt rätterna 27 med räkor, 30 med kyckling och 33 med biff(stark).

Fantastiska smaker och dofter.
Styrkan i den starka rätten stämde överens med det utlovade.

Något sliten inredning, men vi kom för maten och kommer igen.

Tack grodanper
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Den thaimaten som beställs här är från den thailändska menyn, synd att den inte är översatt till svenska för maten är riktigt god och bra. Det är det närmaste till äkta thai man kan komma här i Göteborg. Annars är den vanliga a la carte menyn precis som vilken thai som helst.

Tack Malliesla
Omdömet skrevs 6 maj 2017

Beställde nr.20 och 27 såg fram emot god thaimat, men ack en sån besvikelse så smaklöst trots att en av rätterna skulle vara stark . Biffen vi valde till rätterna var färglös och grå såg .Nästa gång hämtning på annat ställe.

Tack Marina R
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Riktigt genuin thairestaurang. Jättegod mat, räkrätter med goda såser med ingefära o hot basilika. Snabb och trevlig personal. Prisvärt.

Tack Carina B

Resenärer som tittade på Thai Oriental tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Thai Oriental? Berätta vad du tyckte!