“Bästa maten”

Boka bord
mån 25/10
20:00
Rankad som nr 2 av 1 454 Restauranger i Göteborg

Sååå gott och vällagad indisk mat med suverän service! Stora portioner.
Nästa Göteborgs besök är Daawat given!
Tack för bästa restaurang besöket.

Tack A306CDannr

Fantastisk god mat med trevlig service . Den bästa indiska maten jag ätit , varierande meny med en hemlagad kulfi alla borde testa.

Tack Daydream04024576115

Helt ok mat men inget extra.
Åt Alu goobi som mest smakade gurkmeja samt tawa chili paneer som var väldigt syrlig (tamarind?)och inte påminde om nån tawa jag ätit förut.

Tack zigsready

Bästa indiska restaurangen i Göteborg. Så god mat. Kan inte bli bättre. Kom hit och testa.
Testa nummer 23 helt babylamm. Mycket mat och mycket smak!

1  Tack Safari47129131254

Så otroligt bra mat och trevlig personal. Rekommenderar starkt den här restaurangen. Bästa indiska maten i staden

1  Tack karinsR5063FB

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!