“Inte så bra som ryktet säger”
Omdöme om Daawat

Daawat
Boka bord
tors 21/10
20:00
Rankad som nr 2 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 7 september 2021

Inte så bra som ryktet säger. Det smakade ok. Lite tråkigt upplagt. Naan brödet delvis hårt och kallt. Servitören gick inte ens fram till bordet för att ta upp beställning utan frågade en bit ifrån. Och när maten kom tittade han åt annat håll och ställde fram maten.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack Joakim S

Omdömet skrevs 3 september 2021

Helt otroligt smakrikt och lika gott varje gång. Kan rekommendera 36 och 45 Mysig stämning och centralt läge på första lång

Datum för besöket: september 2021
Tack eskilgrahns
Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Fantastisk god mat i stora portioner. Trevlig service!
Mycket att välja på. Personalen guidar dig i menyn.

Tack Chanil0101
Omdömet skrevs 28 augusti 2021 från mobil enhet

Vi gillade verkligen denna indiska diamant. Fylliga, varierade smaker. Snyggt upplagda. Omtänksam personal. Gott!!

Tack perolofh867
Omdömet skrevs 23 augusti 2021 från mobil enhet

Helt fantastiskt mat! Genuint trevlig personal som tog sig tid att berätta om maten, restaurangen och dess historia!!

1  Tack Cruiser60003250867

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!