“Ett måste att besöka i Göteborg!”
Omdöme om Daawat

Daawat
Boka bord
mån 25/10
20:00
Rankad som nr 2 av 1 454 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 23 augusti 2021 från mobil enhet

Helt fantastiskt mat! Genuint trevlig personal som tog sig tid att berätta om maten, restaurangen och dess historia!!

1  Tack Cruiser60003250867

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

En väldigt mysig indisk restaurang med helt fantastiskt mat och trevlig personal. Vi åt några olika rätter med jätteräkor, deras vindaloo med kyckling samt lite andra smårätter och tillbehör. Allt var fantastiskt gott och man gick därifrån mätt och belåten :)

1  Tack Oliviasssss
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken bra restaurang ! Så vällagad och god indisk mat och vänligt bemötande !
Vi kommer gärna tillbaka. Rekommenderas verkligen.

2  Tack AnnkristineS
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Ett råd, om ni besöker Göteborg, börja INTE här! Allt ni gör härefter jämförs och är inte lika bra . Jag var här med min far som var på besök. Varje restaurang bedömdes utifrån Daawat skala. ”Om vi säger att Daawat är 10 poäng, då är restaurang X 6/7/8”. Ingen fick 9 poäng. Men Daawat fick 10 poäng för såväl mat som service! Tack för oss

2  Tack GHB_Gothenburg
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

En utav det bästa indisk restauranger i Göteborg. Vänliga personal väldig hjälpsam. Rekommenderar starkt!

1  Tack Z2658MKcynthias

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!