“Hur god mat som helst!!!”
Omdöme om Daawat

Daawat
Boka bord
ons 22/9
20:00
Rankad som nr 2 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

En väldigt mysig indisk restaurang med helt fantastiskt mat och trevlig personal. Vi åt några olika rätter med jätteräkor, deras vindaloo med kyckling samt lite andra smårätter och tillbehör. Allt var fantastiskt gott och man gick därifrån mätt och belåten :)

1  Tack Oliviasssss

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken bra restaurang ! Så vällagad och god indisk mat och vänligt bemötande !
Vi kommer gärna tillbaka. Rekommenderas verkligen.

2  Tack AnnkristineS
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Ett råd, om ni besöker Göteborg, börja INTE här! Allt ni gör härefter jämförs och är inte lika bra . Jag var här med min far som var på besök. Varje restaurang bedömdes utifrån Daawat skala. ”Om vi säger att Daawat är 10 poäng, då är restaurang X 6/7/8”. Ingen fick 9 poäng. Men Daawat fick 10 poäng för såväl mat som service! Tack för oss

2  Tack GHB_Gothenburg
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

En utav det bästa indisk restauranger i Göteborg. Vänliga personal väldig hjälpsam. Rekommenderar starkt!

1  Tack Z2658MKcynthias
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Supergott!
Vi delade på 2 vegetariska rätter (47 & 48) med ris samt raijta, vitlöks naan. Mätta och belåtna!

Trevlig personal och rimlig väntetid

1  Tack Emilie P

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!