“Fantastiskt!”

tors 21/10
20:00
Rankad som nr 2 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Ett råd, om ni besöker Göteborg, börja INTE här! Allt ni gör härefter jämförs och är inte lika bra . Jag var här med min far som var på besök. Varje restaurang bedömdes utifrån Daawat skala. ”Om vi säger att Daawat är 10 poäng, då är restaurang X 6/7/8”. Ingen fick 9 poäng. Men Daawat fick 10 poäng för såväl mat som service! Tack för oss

2  Tack GHB_Gothenburg

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

En utav det bästa indisk restauranger i Göteborg. Vänliga personal väldig hjälpsam. Rekommenderar starkt!

1  Tack Z2658MKcynthias

Supergott!
Vi delade på 2 vegetariska rätter (47 & 48) med ris samt raijta, vitlöks naan. Mätta och belåtna!

Trevlig personal och rimlig väntetid

1  Tack Emilie P
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Mkt god indiskt mat och väldigt trevlig personal och bra service. Testat mkt indiskt i Göteborg bästa i stan tycker jag

1  Tack andersjohan67
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Jättegod och välsmakande mat, fina smaker. Vi tog för många förrätter, bättre att satsa på huvudrätt. Inte mysigaste miljön, men trevlig personal och mat som väger upp.

1  Tack TinaRh

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!