“Supergott!”

20:00
Rankad som nr 2 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Supergott!
Vi delade på 2 vegetariska rätter (47 & 48) med ris samt raijta, vitlöks naan. Mätta och belåtna!

Trevlig personal och rimlig väntetid

1  Tack Emilie P

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Mkt god indiskt mat och väldigt trevlig personal och bra service. Testat mkt indiskt i Göteborg bästa i stan tycker jag

1  Tack andersjohan67
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Jättegod och välsmakande mat, fina smaker. Vi tog för många förrätter, bättre att satsa på huvudrätt. Inte mysigaste miljön, men trevlig personal och mat som väger upp.

1  Tack TinaRh
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Utmärkt Indisk mat med jättetrevlig personal. Detta var fjärde besöket och vi har alltid varit helnöjda med både maten och servicen.

1  Tack 458henrikl
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Under vår vistelse i Göteborg bestämde vi oss får att gå ut och äta indiskt vilket vi inte ångrar. Här möts man av trevlig personal som ger en bra service under hela besöket. Maten vi beställde smakade fantastiskt gott och vi lämnade väldigt mätta och belåtna.

Rekommenderas.

1  Tack D8973UFdanielk

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!